Voluntaris

 

T'agradaria participar en la pròxima XXXVIII que es celebrarà el pròxim 16 de desembre 2018? Vols formar part d'una petita història amb nosaltres?

 

Busquem voluntaris com tu que ens ajudin a organitzar la cursa!

Una setmana abans de la cursa es farà una reunió informativa per explicar-vos les vostres tasques com a voluntaris. Generalment estareu en llocs clau del recorregut guiant al corredor o bé, ajudant al punt de sortida i arribada.

Com agraïment us emportareu la bossa del corredor, entre les quals, la samarreta conmemorativa.

 

No t'ho pensis més i forma part d'una petita part de història de la Pujada.

 

INSCRIU-TE!

Atención: Los campos marcados con * son obligatorios.

De acuerdo con lo establecido en la Ley Orgánica 15/1999, y en la Ley 34/2002, le informamos de que los datos utilizados para el presente envío han sido recogidos directamente del interesado como consecuencia de la relación comercial existente establecida previamente entre las partes. Están incluidos en un fichero bajo la titularidad de Club Esportiu Seu Vella., con la finalidad de gestionar la actividad comercial / mercantil. Los interesados pueden ejercer sus derechos, en los términos legalmente previstos, dirigiéndose por cualquier medio, a Club Esportiu Seu Vella, a la dirección electrónica: pujadaseuvella@gmail.com